BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 29, 2010

Pelik Dengan Budak2 Zaman Sekarang..

0i2.. As'kum,ariny aq nk cter sket pcl pndgn aq,be4 2 aq nk mnx maaf pd ssape yg trase sbb aq mmg xeran ape yg k0rg rse sbb ni bl0g aq,aq pnye pasal la nk tulis ape yg aq rase.. Ha6.. Emm..Knpe aq plik dgn dak2 zman skrg? Nk thu,meh2 sny.. Bkak minda k0rng sbentar untk renungkan ape yg aq nk k0ngsi kt sny,disini aq nk britahu,aq bkan lah org yg hip0krit or ape2lah,tp aq nk k0rng thu,aq ckp ni atas ape yg aq nmpk n drpd ap yg aq thu.. Aq p0n ad prasaan nk kapel,n prnah kapel jgak,cme aq nk ingatkn disini,jgnla 0ver sngt bile brkapel. . Mks0d aq,dri segi AYAT Yg k0rng gnekan 2.. As an example'i l0ve u m0re than evrythng' bulls**t..! Ksian mak bpak k0rng,pnat2 dye mmbesarkan k0rng,bri ksih syg spn0hnya,akhirnya,anak dye sygkn org yg bru dkenali cme STAHUN JAGUNG Lebih dr sgjalenye(tmasuk parents k0rang jgak la kan?)..Pas2 yg pling paisey plak ble time clash,mak aiy,mlalak,tl0l0ng xmcm org mati anak plak an.. Pape ntah,tp k0rng pnah x mnitiskn wlu stitis air mata k0rng ble tng0k makbpak korng kpnatan sharian mmbnting tulang mlakukan plbgai pkre hnye untk kpenting k0rng sndri,pnah?Pnah x? Xpyah klent0ng la,k0rng mmg xpnah p.K p0n kan? Pas2,kn0n ble da clash'need s0me1 2 rplce him/her 2 heal my br0ken heart' bwahahahaha.. KESIAN.. Habis k0rng pnah p.K x yg k0rng buat ni sme,k0rng da BR0KE hati mak bpak k0rng hbishbisan,tp pnah dyeorng nk crik pganti untk rplace tmpt k0rng? Xmungkin n never!! N ad plak yg ckp,nk kapel sbb mak ayah pntingkan diri sndri,abaikan k0rng,weyh..! Kalau k0rng trabai,k0rng xkn jd BESAR GEDABAK mcm skg ni la GILA..! Haisy... Apela k0rng ni,k0n0n... K0rng ni syg sngt kt bf/gf k0rng sbb dyeorng caring kt k0rng.. Tp k0rng xpnah p0wn ambil kisah pcl parents k0rng yg mmg smemangnya CARING Kt k0rng.. Ble kluar ngn mak ayah pulak,xnk pimpin tngn,k0n0nnya mcm budak2 aje.. Tp bile klua ngn psngn masing2? Jgn ckp pimpin tgn,cium2,r**en2 dpn khalayak ramai p0n xpe,gentle! Kpala h0tak k0rng lah.. Dah la.. Da pnjg sngt da tulis ni,harap dpt sme2 rnung2kn ape yg aq tulis ni,tlg lah,bef0re k0rng nk mnyayangi or memahami org lain,k0rng selami lah hati parent k0rng sdalam2nya... N balas jasa dyeorng dlu,bru p.K pcl kapel2 ni,k0rng xpyah ssah2 crik pasangan ni,sbb sudah dtakdirkan tuhan,kalau j0d0h smpi stu hri nnti,ad lah psgannya... Tp kalau skali k0rng kehilangan makayah k0rng,mmg xkn ad pgantinya lg.. SEKIAN.. WASALAM..

4 comments:

pinkysh aQuiela said...

Kepujian la BM ko. haha
betol sgt2 ape yg ko tulis nie....

alipz_ased said...

Hahaha.. Kepujian jea? Mmg la,org bng0k je yg bg cmerlang dgn bhse yg tnggang tbalik mcm ni.. Ha6,ape2 pun,tq 4 be my f0ll0wers..:DD

carl shinoda said...

bernas sekali !
haha

alipz_ased said...

Tq,tq... Hehe.. Sila bangga..